Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen. Volg hierna de instructies op je scherm. Voor een snelle en correcte afhandeling van je bestelling verzoeken we je alle gevraagde gegevens compleet in te vullen.

Betaling

Je kunt je bestelling betalen door middel van:
Nederland Nederland
• iDeal
• Creditcard
• Overboeking (vooraf)
• PayPal
• Bitcoins

België België
• Mr Cash / Bancontact
• Creditcard
• Overboeking (vooraf)
• PayPal
• Bitcoins

Verzending

Wij streven er naar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De levertijd verschilt per product en staat altijd aangegeven op de productpagina.
Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo compact mogelijk te verpakken en versturen. In alle gevallen past de bestelling niet door de brievenbus.
Nee, wij rekenen wij geen verzendkosten, dat geldt voor zowel binnen Nederland, als naar België. Voor alle overige landen binnen en buiten de EU hanteren wij standaard verzendkosten
Retourneren & garantie
Producten kunnen binnen 14 dagen, na ontvangst, retour gemeld worden. Omruilen kan binnen 14 dagen, gerekend vanaf het moment dat je het product retour gemeld hebt. Vriendelijk verzoeken wij je hiervoor het retour formulier in te vullen.
Producten kunnen binnen 14 dagen, na ontvangst, retour gemeld worden. Retour zenden kan binnen 14 dagen, gerekend vanaf het moment dat je het product retour gemeld hebt. Vriendelijk verzoeken wij je hiervoor het retour formulier in te vullen.
Wij bieden geen garantie op de toys, het betreft een erotisch product waarbij wij hygiënische voorschriften voor hanteren. Eenmaal de zegel verbroken betekent dat het product niet meer retour gemeld mag worden. Bij vragen hierover kunt u contact met ons opnemen.
Tevens kunnen wij u niet garanderen dat de chocolade heel aankomt. Tijdens het bestel proces dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. U kunt naderhand geen beroep doen op een vergoeding indien de chocolade is gebroken.
Klachten & geschillen
Mocht je een klacht hebben over Digme.nl dan verzoeken we je zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Je kunt je klacht op de volgende manieren kenbaar maken:
- Via het contact -formulier.
- Per e-mail via het e-mailadres info@digme.nl
- Schriftelijk. Ons postadres is horst 1455, 8225 LH Lelystad.
Zodra wij je klacht in ontvangst hebben genomen ontvang je hierover binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. Hierna zal je klacht door ons in behandeling worden genomen. Houd rekening met een reactietermijn van maximaal 10 werkdagen. Dit termijn is mede afhankelijk van de aard van de klacht.
Ja, dat is mogelijk. Ondanks dat we ons uiterste best zullen doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen, is het natuurlijk altijd mogelijk dat je het niet eens bent met de manier van onze klachtenafhandeling. Klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Overige vragen

Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We verzoeken je hiervoor het contact -formulier in te vullen.